Zapraszamy do udziału w grze miejskiej “(Nie)ginące zawody, czyli śladem krakowskich rzemieślników”. Nie będzie łatwo! By zdobyć wiedzę, trzeba podążać za wskazówkami, rozwiązać zagadki i zadania… W sobotę, 27 kwietnia zapraszamy Was do wspólnej zabawy, będącej okazją do bliższego poznania krakowskiego rzemiosła.
Rzeźnicy, garbarze, kowale, złotnicy, nożownicy, siodlarze, rymarze, kaletnicy, bednarze, czapnicy. To tylko niektóre spośród zawodów, które w XV w w Krakowie pełniły ogromną rolę. Dziś w naszym mieście nadal funkcjonuje sporo zakładów, które utrzymują się wyłącznie z manualnej pracy wykwalifikowanych specjalistów. Zapraszamy Was do poznania kilku z nich. Udamy się się do pięciu bardziej i mniej nietypowych miejsc. Jakich? Dowiecie się na linii startu, ale jedno jest pewne – będziecie musieli się nagłówkować, by do nich trafić. Wokół nich będziecie rozwiązywać zagadki, w których liczy się spryt, błyskotliwość, nieraz logiczne, a nieraz abstrakcyjne myślenie.
Punktem startowym gry jest Centrum Młodzieży im. H. Jordana (ul. Krupnicza 38). Możecie uczestniczyć w grze w dowolnych godzinach między godziną 10.00 a 15.00 (gra trwa ok. 2 godzin).
Udział w grach jest darmowy, obowiązują wcześniejsze zapisy. Ilość uczestników ograniczona.
Przed zapisaniem się do gry przeczytaj Regulamin.
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
1. Zbierz zespół. Drużyna może liczyć od 2 do 5 osób. Wymyślcie nazwę zespołu.
2. Zgłoś się do danej gry wysyłając maila na adres: gry@cmjordan.krakow.pl, w tytule maila wpisz nazwę drużyny, a w treści maila napisz: liczbę osób w drużynie, swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu.
3. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zapis.
4. Liczba uczestników gier jest ograniczona. Nie zwlekaj więc, bo decyduje kolejność!
Projekt jest finansowany ze środków Dzielnicy I Stare Miasto w ramach zadania "Poznaj swoją dzielnicę".
Regulamin gry poniżej.
REGULAMIN GRY MIEJSKIEJ (NIE)GINĄCE ZAWODY, CZYLI ŚLADEM KRAKOWSKICH RZEMIEŚLNIKÓW
I Informacje ogólne
1. Realizatorem projektu jest Centrum Młodzieży im. dr. Henryka Jordana z siedzibą przy ul. Krupniczej 38, 31-123.
2. Gra pod nazwą (NIE)GINĄCE ZAWODY, CZYLI ŚLADEM KRAKOWSKICH RZEMIEŚLNIKÓW odbywa się 27 kwietnia 2024 r. w godz. 10.00 - 15.00
3. Oferta skierowana jest do osób indywidualnych.
4. Udział w grze jest bezpłatny.
5. Liczba miejsc w grze jest ograniczona. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w grze w momencie osiągnięcia limitu miejsc.
6. Osoby niepełnoletnie oraz dzieci mogą brać udział w grach tylko i wyłącznie z rodzicem bądź opiekunem, który jednocześnie ponosi odpowiedzialność za swoje dziecko w trakcie trwania gry.
7. Uczestnicy gry:
● Wraz z akceptacją regulaminu wyrażają zgodę na wykonywanie fotorelacji i nagrań video oraz wykorzystywanie ich wizerunku na stronach www i social mediach Realizatora w celu przedstawienia, relacjonowania i promowania projektu, a także jednocześnie rezygnują z honorarium za wykonane zdjęcia i filmy.
● Zobowiązani są do przestrzegania zasad gry wyznaczonych przez Realizatora.
● W sytuacji realizowania gry w obiektach zamkniętych, zobowiązani są do przestrzegania szczegółowych zasad bezpieczeństwa panujących w tychże obiektach.
II Zasady zapisów
1. Do gry zapisywane są zespoły od 2 do 5 osób.
2. Realizator zastrzega sobie prawo do ustalania terminów rozpoczęcia zapisów.
3. Zapisy odbywają się wyłącznie drogą email: gry@cmjordan.krakow.pl.
4. Przy zapisie należy podać: nazwę zespołu, ilość osób w zespole, imię, nazwisko oraz numer telefonu kapitana zespołu (osoby zgłaszającej).
5. Liczba miejsc jest ograniczona – o zamknięciu list decyduje realizator.
6. Uczestnik jest zobowiązany poinformować realizatora o ewentualnej rezygnacji z udziału zespołu w grze najpóźniej trzy dwa przed terminem gry.
7. Udział w grze jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.
8. Regulamin może ulec zmianie.
III Zasady gry
1. Gra rozpoczyna się i kończy w Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana, ul. Krupnicza 38
2. Grę można rozpocząć o dowolnej godzinie, w przedziale czasowym 10.00 – 13.00, (grę należy zakończyć do godziny 15.00). Przewidywany czas trwania gry to ok 2 godziny.
3. Na starcie, w portierni CM Jordana uczestnicy otrzymują szczegółową instrukcję gry i karty z zagadkami i zadaniami do rozwiązania.
4. Kolejność rozwiązywania zagadek, poruszania się pomiędzy lokalizacjami jest dowolna – zależy od decyzji uczestników.
5. Uzupełnioną kartę zadań/zagadek należy dostarczyć do CM Jordan do godziny 15.00.
6. Dla wszystkich uczestników gry przewidziano drobne upominki rzeczowe.