Zapraszamy dzieci w wieku od 7 do 10 lat (roczniki 2015-2018) na półkolonie letnie. Zajęcia będą się odbywać w terminie od 30 czerwca do 14 sierpnia 2025 r., w turnusach tygodniowych, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 16.30, w budynku CM przy ul. Krupniczej 38.
Zapisy uczestników na minimum tygodniowe turnusy odbywają się w terminie od 23 kwietnia do 31 maja 2025 r. wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej (drogą mailową) na adres: zapisy@cmjordan.krakow.pl (nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznych ani osobistych oraz nie honorujemy zapisów dokonanych przed godz. 8.00 dnia 23 kwietnia br.).
Wszystkie szczegóły oraz niezbędne dokumenty znajdziecie w rozwinięciu tego wpisu.
§1
Zapisy:
Zapisy uczestników na minimum tygodniowe turnusy odbywają się w terminie od 23 kwietnia do 31 maja 2025 r. wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej (drogą mailową) na adres: zapisy@cmjordan.krakow.pl
UWAGA! Nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznych ani osobistych oraz nie honorujemy zapisów dokonanych przed godz. 8.00 dnia 23 kwietnia br.
W w/w e-mailu należy obowiązkowo podać następujące informacje konieczne do zapisu:
- data/daty wybranych turnusów półkolonii, na które zapisujemy dziecko
- imię i nazwisko dziecka
- dokładna data urodzenia dziecka (dzień-miesiąc-rok)
- kontaktowy numer telefonu oraz adres e-mail do rodzica/opiekuna dziecka.
Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zapisu oraz dokonanie wpłaty w terminach określonych w §2. Po dokonaniu wpłaty prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres: gmorbitzer@cmjordan.krakow.pl
WAŻNE: ostatecznym potwierdzeniem zapisu (i udziału dziecka w półkoloniach) jest przesłanie dowodu wpłaty całej kwoty za turnus/turnusy.
Wpłaty przyjmujemy dopiero po dokonanym i potwierdzonym przez Organizatora półkolonii drogą mailową zapisie na wybrany turnus/turnusy.
§2
Opłata za udział w jednym turnusie tygodniowym (5 dni) wynosi:
– to ceny obowiązujące do 31 maja 2025 r.
– to ceny obowiązujące w terminie od 1 czerwca 2025 r. do momentu wyczerpania wolnych miejsc.
Uwaga: przyjmujemy wyłącznie wpłaty całości kwoty za wybrany turnus/turnusy, w terminie do 5 dni od dokonania i potwierdzenia przez Organizatora zapisu drogą mailową.
Brak odpowiedniej wpłaty w wyznaczonym wyżej terminie spowoduje anulowanie rezerwacji miejsca na półkoloniach i skreślenie dziecka z listy uczestników.
Numer konta do wpłat zostanie podany w mailu zwrotnym od Organizatora, w odpowiedzi na mail dotyczący deklaracji zapisu dziecka na półkolonie.
W tytule przelewu należy wpisać:
„Półkolonie dla … … (tu wpisać imię i nazwisko dziecka) w terminie … (tu wpisać datę turnusu/turnusów)” w celu szybszego przyporządkowania wpłaty
Nie jest możliwe zapisywanie dziecka na pojedyncze dni - jedynie na tygodniowe turnusy.
Zniżki:
§3
Zapewniamy:
- bogaty program zajęć i warsztatów prowadzonych przez doświadczonych nauczycieli Centrum Młodzieży, w tym 2 wycieczki/wyjścia (na terenie Krakowa) w każdym tygodniu,
- niezbędne materiały plastyczne i edukacyjne,
- bilety wstępu do krakowskich instytucji kulturalnych i edukacyjnych oraz na zajęcia rekreacyjne,
- codzienny dwudaniowy obiad,
- wodę bez limitu dostępną w trakcie zajęć i wycieczek.
§4
Rezygnacja z zajęć, zwroty:
W razie rezygnacji z udziału dziecka w półkoloniach:
a) całkowity zwrot kosztów (łącznie z zaliczką rezerwacyjną w wysokości 100 zł/turnus) następuje pod warunkiem złożenia pisemnej rezygnacji drogą elektroniczną, wyłącznie w przypadku znalezienia przez osobę zapisującą zastępstwa (czyli innego uczestnika) w zamian za rezygnujące dziecko, nie później niż 5 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
b) częściowy zwrot kosztów (pomniejszony o kwotę zaliczki w wysokości 100 zł/turnus) następuje pod warunkiem złożenia pisemnej rezygnacji drogą elektroniczną, nie później niż 5 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
c) w przypadku rezygnacji z zajęć w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć Centrum Młodzieży nie zwraca wniesionej wcześniej opłaty
d) istnieje możliwość zmiany terminu udziału dziecka w półkoloniach - w miarę wolnych miejsc, po uzgodnieniu z Organizatorem.
§5
Wstępny ramowy program dzienny dla uczestników zajęć:
7.30 - 9.00 - zajęcia opiekuńcze, gry i zabawy,
9.00 - 13.00 - warsztaty tematyczne (teatr, taniec, muzyka, plastyka, ceramika, rękodzieło, sport i inne), wycieczki/wyjścia, projekcje filmów,
13.00 - 13.45 – dwudaniowy obiad
13.45 - 15.15 – projekcje w Kinie PARADOX
15:15 - 16:30 - zajęcia opiekuńcze, gry i zabawy
Informacje praktyczne dotyczące uczestnictwa w półkoloniach:
1. Zajęcia odbywają się w godzinach 7.30-16.30. Ze względu na program zajęć oraz zasady bezpieczeństwa, prosimy o przyprowadzanie dzieci w godz. 7.30-9.00 i odbieranie ich do godz. 16.30.
UWAGA! W dniach w których zaplanowane zostaną wyjścia/wycieczki należy przyprowadzać dzieci do godz. 8.00.
2. Uczestnik zajęć powinien:
- mieć ze sobą obuwie na zmianę, wygodny strój do zajęć ruchowych (według uznania) oraz drugie śniadanie,
- być ubrany stosownie do pogody (w programie przewidziano wyjścia i wycieczki).
3. W trakcie pobytu na półkoloniach obowiązuje zakaz korzystania z telefonów komórkowych. Przyniesiony sprzęt zostanie zdeponowany u wychowawcy grupy i wydany przy wyjściu.
§6
Informacje końcowe:
1. Rodzice lub opiekunowie prawni zobowiązani są do dostarczenia na recepcję Centrum Młodzieży 10 dni przed planowanym turnusem deklaracji uczestnictwa oraz karty kwalifikacyjnej półkolonii (wg wzoru w załączeniu).
2. Zapisanie dziecka na półkolonie letnie 2025 w Centrum Młodzieży jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu zapisów i uczestnictwa, regulaminu półkolonii oraz regulaminu uczestnika (w załączeniu).
DOKUMENTY DO POBRANIA:
regulamin zapisów i uczestnictwa 7-10 2025
deklaracja udziału w pólkoloniach 7-10 2025
karta kwalifikacyjna 7-10 2025
regulamin półkolonii 7-10 2025
regulamin uczestnika półkolonii 7-10 2025
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Centrum Młodzieży im. dr. Henryka Jordana z siedzibą w Krakowie przy ul. Krupniczej 38 i są one podawane w celu realizacji usług świadczonych przez naszą jednostkę. Ich pobieranie jest zgodne z wymogami prawa oświatowego. Informujemy, że:
1. Mają Państwo prawo żądać od administratora dostępu do Waszych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
2. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
3. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
4. Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych stanowi art. 6 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), tzn., że dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych – Dominik Strzebak, UMK, e-mail: inspektor6@mjo.krakow.pl